Гарантія

Умови обміну та повернення якісного товару.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки, (у нас - від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари та отримати назад їхня вартість. Також можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару. У випадку, якщо Ви не можете підібрати взуття на обмін, гроші можна залишити на рахунку магазину та скористатися цим сумою для оплати наступного замовлення.

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці і лише за наявності на ньому всіх цінників та інших ярликів у невикористаному вигляді. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Коробки обмотані клейкою стрічкою без додаткової упаковки назад не приймаються. У разі повернення товару, що пропонується у складі комплекту, необхідно повернути все складові комплекту.

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів до офісу або складу магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають вартість товару за вирахуванням. транспортних витрат.

Якщо покупець не повідомив інтернет-магазин про повернення товару, і не сплатив його доставку до нас, суму витрат буде відраховано від вартості замовленого товару.

Причиною повернення стала помилка працівників магазину

Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само магазин оплачує зворотне пересилання товару. Під помилкою магазину мається на увазі:

  • Вислано не ту модель, що вказана в замовленні;
  • Вислано не той розмір, що вказаний у замовленні;
  • Колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах те саме зображення може виглядати по-різному;
  • Відправлено явно браковану модель.

Адреса для повернення

Наші адреси для повернення товарів:

  • Для «Укрпошти» вкажіть адресу: 33013 м. Рівне, Проспект Миру 17, офіс. 4, Отримувач Клімчук І. Д.
  • Для перевізника «Нова пошта» вкажіть одержувача: ПП Клімчук І. Д., м. Рівне, склад №11 та телефон номери магазину: (067) 380-27-70.

При оформленні посилки на пошті

При оформленні посилки на пошті врахуйте:

  • Повернення грошей або обмін на іншу пару здійснюється лише після того, як посилка повернута в магазин;
  • Повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою платежем, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару провадиться лише після перегляду посилки;
  • При заповненні бланка на відправку посилки обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Об'явлено вартість посилки» оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

Порядок оформлення обміну

Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:

  • Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, по одному з вказаних вище адрес.
  • Виберіть у каталозі товари, які слідують вислати на заміну, та оформіть нове замовлення. У коментарі до замовлення вкажіть причину обміну. Також просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, що містить інформацію про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель необхідно зробити обмін.
  • Щойно повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазину для погодження деталей обміну.

Повернення коштів

Що потрібно зробити, щоб повернути гроші:

  • Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, по одному з вказаних вище адрес.
  • У коробку вкладіть записку про те, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з наших контактних номерів, щоб обговорити порядок повернення коштів із оператором.
  • Гроші буде повернено в строк до 7 днів від дати отримання повернення у поштовому відділенні. Повернення здійснюється поштовим, або банківським переказом, на Ваш вибір, виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Нагадаємо, що повертається лише вартість товару. Вартість пересилання повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк чи пошта) віднімає комісію за переказ коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення стала помилка працівників сайту (дивіться вище). У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилання повернення та оплачуємо банківські послуги з передавання коштів.